page view image

1. Mai konsert

event image

1 maikonsert i Spjelkavik Kyrkje kl. 18 00

Også i år vil Aalesunds Mandssangforening stå for arrangement på 1. mai.  I år blir det konsert i Spjelkavik Kyrkje og som vanleg er konserten basert på lokale krefter:

• Aalesunds Veterankorps
  • Scala Brio
  • Aalesunds Mandssangforening
  • Johan Sewerin: Piano

Aalesunds Veterankorps. Aalesunds Veterankorps ble etablert i 2007.  Det har vokst fra 20 til ca 37 aktive musikanter. Sju-åtte-ni av de opprinnelige medlemmene er fortsatt med, opplyser Jan Hovland, som er kornettist i korpset. Medlemmene i veterankorpset er, som navnet tilsier, musikanter med solid erfaring fra et langt liv i korps.

Scala Brio har sidan starten i 1987 etablert seg som eitt av dei største kora på Sunnmøre, med om lag 50 songarar frå Sula og Ålesund. Og i alle dei åra koret har eksistert, har koret vore leia av Gro Dalen, som tok initiativ til å starte koret.

Repertoaret til Scala Brio spennar vidt, og koret har gjennom åra hatt samarbeid med ei rekkje profesjonelle artistar, no sist med Sigrid Moldestad & band i mars. Elles er koret gjerne med på - eller drar i gang sjølve, alt frå korkaféar til konsertar og stemne. Og kvart femte år er det kortur. Siste tur gjekk til

Island, sjølvsagt med innlagte konsertar og stuntsynging.

Ein kjær tradisjon – både for publikum og koret, er julenattinéen i Langevåg kyrkje. I over 30 år har koret invitert musikalske gjester til ein sein kveldskonsert siste fredag før jul. Scala Brio har lagt vinn på å få med lokale krefter, som Annbørg Lien, Magne Fremmerlid, Robert Post, Bror Tødenes, Anita Valderhaug og Bjørnar Myhr, Lena Nymark, Siril Malmedal Hauge og Hilde Louise Asbjørnsen, for å nemne nokre.

Aalesunds Mandssangforening ble stiftet i 1883, og er Ålesunds eldste eksisterande kor. I alle år har koret vært en viktig aktør for å ta vare på og vidareutvikle kormiljøet i Ålesund og er en god bidragsytar til byens kulturliv. Koret har i dag ca. 28 medlemmer som kvar torsdag møtes til øving på Sangens Hus i Ålesund.  Øvingane er utviklande for den enkelte songar, og bidrar til et godt samhold og kameratskap songarane imellom. Koret arbeider kontinuerleg med å ta vare på sin mannskortradisjon samtidig med fornying og utvikling i nye sjangere.

Korets dirigent er Grete Kielland.

konsert

Ansvarsfraskrivelse